Home Music Games Download Songs 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM
Thursday, March 30, 2006
posted by UjangMD Lirik at 11:42 PM | Permalink
Spider - Rela Ku Pujuk
Di kejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya
Dan dipenjara
Belaian cintaku ini

Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa menyambar walau ku ditolak
Biar diuji
Kanan dan kiri
Kaukan tetap kumiliki

(Korus)
Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang kutunggu-tunggu

Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk

Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Aku percaya
Sedikit masa
Kau kecundang akhirnya

Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga
Dari hatimu. oh. oh.

Apakah kali ini
Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan
Azimatku


Spider - Cinta Dewa Dewi

Memang benar cinta memang buta
Banyak gadis cantik sini sana
Macam mana aku boleh suka
Pada si dewi jelita

Menyesal aku dulu malas baca
Cakap Inggeris engkau penat lidah,
Nasib lah baik pernah ku hafal lagu Nirvana

Ada modal nak bercerita
Ada benda nak diniaga
Biar akhir dia tersedar
Siapakah aku sebenar

Bagai gagak dengan si merak
Dia sudah tak peduli lagi
Sudah terpatri cinta di hati tersimpul mati

Biar apa….
Orang kata hanya aku dewa sanubari
Dia tahu….
Mana satu kaca botol atau pun baiduri
Biar apa….
Orang kata dia langsung tak ambil peduli
Dia tahu…
Mana satu yang palsu atau pun yang hakiki